Termékleírás
Számítógép nélkül már ovis korban elsajátíthatod a programozás alapjait. A készletben megtalálod Denver barlangját, és lakóhelyének részeit pálmafával, csúszdával és vulkánnal, ahogyan Denver csemetéjét, Dini-t is. A játék fontos részét képezik a programkártyák, amelyek azt a célt szolgálják, hogy gyermek előre kitalálja azokat a lépéseket, amiket a kis kedvencnek végre kell hajtania, majd a kártyák alapján programozhatja be a robotot. A kártyák segítenek a kisebbeknek, hogy ne keljen annyi lépést fejben tartaniuk, majd ha végrehajtották a parancssort leellenőrizhetik, hogy helyesen gondolkodtak-e, oda ért e kedvencük a célba. A játék fejleszti az algoritmikus gondolkodást, türelmet, térlátást, irányokat helyes elsajátítását, sorrendiség betartását, ok-okozati összefüggéseket