Termékleírás
Számítógép nélkül már ovis korban elsajátíthatod a programozás alapjait. A készletben megtalálod Max kutyust és házát, kedvenc fáját, egy mérleghintát, egy csúszdát, MAx kedvenc teniszlabdáját és kölykét Zip-et. Ha pedig éppen nincs kedved programozni, választhatod a játék üzemmódot, amikor boldogan csaholó, táncoló, labdázó kutyussá változik. A játék fontos részét képezik a programkártyák, amelyek azt a célt szolgálják, hogy gyermek előre kitalálja azokat a lépéseket, amiket a kis kedvencnek végre kell hajtania, majd a kártyák alapján programozhatja be a robotot. A kártyák segítenek a kisebbeknek, hogy ne keljen annyi lépést fejben tartaniuk, majd ha végrehajtották a parancssort leellenőrizhetik, hogy helyesen gondolkodtak-e, oda ért e kedvencük a célba. A játék fejleszti az algoritmikus gondolkodást, türelmet, térlátást, irányokat helyes elsajátítását, sorrendiség betartását, ok-okozati összefüggéseket